عشاق سنوغول اودن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه

3 مشترك

لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه Empty لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه

مُساهمة  Admin الخميس يونيو 25, 2009 2:20 pm

لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه دب الحب
Admin
Admin
Admin

https://songoul.yoo7.com

لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه Empty رد: لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه

مُساهمة  سونغول الاجمل السبت يونيو 27, 2009 11:14 am

يالله راااااااااااااااااااح اجن راح امسكها وما اتركها تروح واحضمهااااااااااااااا كثيييييييييييييييييييييييييييييييييييير وابوسها كماااااااااااااان وياريت لوفي مترجم اقول لها كل شي الي في الانترنت بانوا في ناس عملوا منتديات ليكي وتواقيع وتصاميم وصورمزية متحركة
وطلبوا كثير من الام بي سي 4 تعمل معك مقابلة وكمان اقول لها باني طلبت من قناة العربية تعطيني ايميلك ومن شركة زين انوا تعمل لك دعاية لموبايل عشان توقعي فيه واقول لها كمان اعطيني ايميلك وتوقيعك واتصور معها مليوووووووووووووووووون صورة وازعمها على عشاااااااااااااء فاخر وانا حاليا بحاول اطبع صورتها على ملابسي وكمان بانوا في اعضاء كثااااااااااااااااااااار احتفلوا بعيد ميلادك
وعملوا تصاميم وفيديوهات في اليوتيوب وكمان في موقع (مكتوب) واقل لها بان صوتك حلوووووووو احلى من هيفاء وهبي وانا احبك كثيييييييير ومكن تعتبريني صديقة ؟؟؟؟؟؟؟؟ وكمان اقول لها الاغينة الي غنيتيها مع جدتك في مسلسل نور كانت ابداااااااااااااااااااااااع واقول لها انا بفضلك اكثررررررررررررررررررررررررررررررررررررر من مهند اصلا انا مابحب مهند وكمان اقول لها ساعة روحتي قطر انا عصبت قولت ليش ماروحت ليك وانا في نفس البلد واقول لها انا بحبك وانتي فرحانة واقول لها انتي عسل وقمر ويلقبونك في المنتدى عشاق وردة وقمر تركيا سونغول اودين وبكره مخلوقة اسمها لميس واقول كمان لسونغول بانوا انا بحلم بيكي على طول وانا بحب اتفرج عليك وانوا ميرنا الغبية ماتهتمي بيها لانها فاشلة ميرناااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا وانوا انتي سر نجاح مسلسل نور كثيييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييييرررررررررررررررررررررررررررررر قلب قلب قلب قلب قلب قلب قلب
واقول لها بانوا تمثيلك لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 388554 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 388554 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 388554 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 388554 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 388554 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 388554 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 388554 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 388554 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 388554 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 388554 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 388554 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 388554 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 388554
سونغول الاجمل
سونغول الاجمل
عضو فاعل
عضو فاعل

لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه Empty رد: لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه

مُساهمة  سونغول الاجمل الجمعة يوليو 03, 2009 4:30 pm

واااااااااااااااوووووووووو مشكورة والله يا ادمين حسيتيني انوا معها ابكي  15 ابكي  15
سونغول الاجمل
سونغول الاجمل
عضو فاعل
عضو فاعل

مُساهمة  gumuss السبت يوليو 04, 2009 4:37 pm

اهلا وسهلا2 و انا كما ن راح صمها و ما اتركها بنوبببببب راح قلا انو انا بموتتتت فيككككي و دايما ناترة جديدكككككككككككككك و ببحبك قد الدنيااااااااااااااااااااااااااااااااااااا و كمان عندي ملابس فيين صورتااااااااااا راح قلا بدي متل ممممممعك و الله ساعتا راح جننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن انا ما راح صدق حالي و يا ربي يتمنى قابلا لنوووووووووور عيونيييييييييييييي دب الحب دب الحب دب الحب دب الحب دب الحب دب الحب ابكي  15 ابكي  15 ابكي  15 ابكي  15 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 10859 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 622400 لو قابلت سنغول اي نور هتعمل ايه وتقوله ايه 766578

gumuss

- مواضيع مماثلة